Anna Westergren -

KAOS!

2011-06-26 19:58:11
Det är så otroligt stressigt just nu!!
Kom hem från Turkiet i natt, hade en toppen vecka med fina vänner (har en massor av bilder som kommer upp senare), men nu är det full packning igen inför Peace & Love i morgon och resten av veckan fram över. Ska även jobba som funkis där så jag har ett schema att följa efter vilket betyder att jag inte kan åka när jag vill in morgon utan måste iväg snabbt i morgon bitti för att hinna till mitt första pass. Bättre uppdatering kommer när jag väl kommit hem och verkligen ska stanna hemma. Ha det så bra så hörs vi sen! Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

Älskar din blogg! Har varit så kul att följa dig genom din resa i USA :). Saknar du USA och har du planer på att resa tbx? :)

2011-06-26 @ 23:54:41
Postat av: Anonym

Hej, ett år i USA verkar så häftigt! Varför ville du åka?:)

2011-06-29 @ 21:35:15
Postat av: Anonym

Är det många hus som har pool i north carolina? :)

din blogg har vart den bästa detta året, garanterat!

2011-07-01 @ 23:29:39
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga en sak, hade ni mycket redovisningar för hela klassen och var det ofta enskilda redovisningar eller som en grupp? jag är skit nervös för att stå framför en grupp helt själv.. haha men vill verkligen åka! älskar din blogg!

2011-07-02 @ 01:42:36
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 02:00:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0