Anna Westergren -

Graduated!!

2011-06-12 03:05:09
Kan kort och gott säga att igår, både under dagen, kvällen, natten har varit bland dom bästa stunderna under detta år! Graduation gick galant, inget snubblande på scenen, men usch det var nervöst.. Efter det åkte vi med Cheyennes hela släkt typ för ett trevligt resurangbesök (mina värdföräldrar kunde inte komma så vi hängde på Cheyenne c/o) Efter maten åkte vi vidare till Cecilias and Leighannes graduation party, träffade ett helt gäng trevliga människor. Efter det var det meningen att jag skulle ta mig tillbaka hem eftersom alla andra skulle på Project Grad som skolan fixat mellan 00.00 - 03.00, (och man behövde skriva upp sig nån vecka innan om man skulle dit) men dom fixade in mig. Tyvärr var det ingen stor succé så vi stack vidare och hade kanon kväll/natt helt enkelt! Mycket nöjd! Mer bilder när jag väl har skrapat ihop några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0