Anna Westergren -

Blåbärsplock & Studentvecka?

2011-06-06 03:55:00
Blev mer blåbärsplock idag ute i bastu värmen, hoppas på lite blåbärspannkakor eller nå annat kul!
Annars idag, har umgåtts med Kaitlyn (barnbarn till Mary) som nyss flyttat hit från Kansas och ska nu bo med Mark och Mary. Så himla skönt att ha henne här dom sista dagarna eftersom stämningen här hemma blir så himla mycket bättre!
Ja, studentveckan börjar där hemma nu! Eftersom jag nu tar "studenten" här nu på fredag så kanske även jag ska berätta om min "studentvecka".
Imorgon, Måndag: SOL & POOL
Tisdag: Förmodligen försöka hitta en graduation klänning
Onsdag: Senior Lunch och rehearsal för graduation.
Torsdag: Vet ej
Fredag: GRADUATION!

Kommentarer
Postat av: mammis

DU...Nu kan man säja...inte nu på fredag...men NÄSTA FREDAG KOMMER DU HEM.Det känns väldigt NAJS att säja så...Hälsningar din egen lilla fun club.PUSSAR I MASSOR.MAMMIS.

2011-06-06 @ 09:18:55
Postat av: Louise

Hej! Jag brukar läsa din blogg, tycker väldigt mycket om den, den är riktigt bra! :D



Men du... Är det blåbärsplantor på bilden? I den storleken, typ gigantiska? Coolt i sånna fall :)



/Louise

2011-06-06 @ 21:08:21
URL: http://blogglouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0