Anna Westergren -

Justja, hade ju en blogg..

2011-07-24 22:01:52
Att vara aktiv nu på sommaren går inte så bra som jag trodde, bara för att man är ledig från skolan och sånt så betyder det inte att man har mer tid. Kanske till annat men inte det här. Dagarna ser helt olika ut varje dag, tidskillnad också. Men nu ska jag jobba i tre dagar så kanske kommer in i rytmen (även om jag vet att det kommer bli lika illa igen när helgen kommer). I alla fall. Det här med " ett kort per dag" gick ju inte så bra, kanske testar någon gång senare. Just nu ligger jag bara i sängen, tänkte hämta mig en bok och läsa mig till sömns, upp och jobba 7 i morgon.
Vill såklart ge en tanke till alla drabbade i Norge. Att något så otroligt hemskt kan hända är ofattbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0