Anna Westergren -

School, Cook Out and Beauty World

2011-01-26 01:22:41
Tyvärr har jag inte haft tid att svara på era frågor idag. Har nämligen varit borta hela eftermiddagen med Kelsey, Jessika and Jo. Tog med oss mat från Cook Out, deras milkshakes är insane!
Efter det blev det en runda till Beauty World again, haha finns så otrolig mycket man kan hitta där. Idag blev det att testa på perukerna, sjukt roligt! Haha men tyvärr hade jag lite problem med att få in min lejonman in i hårnätet, så ja det såg väl helt åt helvete ut ibland.
Men men det är ett perfekt stället att åka till om man tänkt färga eller klippa sig på något vis. Dock tror jag att jag kommer stanna med mitt blonda. Så fort jag får en lugg framför mig så förvandlas jag mig till min mamma, haha. haha crazy eye större en det andra hah

Kommentarer
Postat av: mammis

det första man får se är att du har en annan hårfärg,NEEEJ,NEEEJ.Sen läser man vidare i texten o ser till sin glädje att det var bara peruker...Tack o lov...MASSOR AV love...MAMMIS.

2011-01-26 @ 13:42:31
Postat av: Anonym

haha så jääävla lik gunnel så det är helt sjuukt!!

2011-01-26 @ 21:12:32
Postat av: tessan

assåee det var från mig yo

2011-01-26 @ 21:13:12
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaha du liknar angelina jolie där!

2011-01-27 @ 16:20:28
URL: http://justsam.blogg.se/
Postat av: moa

du ser VERKLIGEN ut som angelina där!!

2012-05-27 @ 11:55:17
URL: http://moasydorw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0