Anna Westergren -

Helt seriöst- DPS vilket jävla påhitt.

2011-01-11 12:53:36
Haha, ja, jag blir så himla trött på skolstyrelsen här (eller vad jag nu ska kalla det). Dps- Durham public schools.
Tex igår, vi alla visste att det skulle komma snö under kvällen, runt 8 tiden, men då bestämmer dom sig för att stänga skolan 12, när vi egentligen går till 3. Haha liksom snön hade inte ens kommit då, men antar för att vara på den säkra sida. Töntar, 1-2 cm snö..

Jag var helt säker på att skolan skulle bli inställd idag också eftersom det skulle snöa under hela natten och även halv den här dagen. Men dom bestämmer sig för 2 hours delay, alltså att vi skulle börja 2 timmar senare.. Så jag satte klockan för att gå upp i tid, men sen när man har vaknat och gått upp runt 06.00 så får man reda på att skolan är stängd. HUUUR KUUUL!? och inte kan jag somna om heller....

Kommentarer
Postat av: tessan

hahaha asså, tänk om min skola kunde vara sådär!

2011-01-11 @ 13:35:12
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Alltså det är ju helt sjukt att det är sådär. Förstå om det vore här i sverige. Nu har det ju varit över halvmetern i allafall runt om södertälje. Då skulle de väl få en chock x)

2011-01-12 @ 18:16:45
Postat av: anna

haha vilket skämt!:D



snäääälla kan du inte ha en frågestund så snart du har tid?:D

2011-01-12 @ 21:13:27
URL: http://annaedstrom.devote.se
Postat av: mammis

populärt med frågestund,det är inte så många av er utbytesstud.som har det.Du kunde kanske kläma in tidigare frågestunder på KATEGORIER.en ide bara.PUSS.

2011-01-13 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0