Anna Westergren -

Everlasting Moments

2011-01-04 03:57:13
Vi har börjat med ett nytt projekt i Photography class, och när min lärare sa att vi skulle kolla på film så antar jag att jag bara reagerade med "Jamen det låter väl kul.. eller nåt" Inget mer med det. Men så fort filmen började rulla och en berättar röst, svensk berättar röst börjar prata och reagerade jag haha, blev lite glad på sånt där töntigt sätt. Det roliga var väl när det var en från klassen som frågade vilket språk det var, och innan jag hann säga något så säger min lärare att det var på franska.. oookej

Kommentarer
Postat av: tessan

åh det är ju micke persbrandt till och med :D

2011-01-04 @ 04:02:09
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fraga. Grejen ar den att jag har velat aka som utbytesstudent i 2 ar. Men nu nar jag val maste bestamma mig sa har jag helt plotsligt borjat tvivla. Ena stunden vill jag jattegarna aka och den andra sa vill jag inte. Sa jag undrar bara, kande du nagot tvivel nar du skulle bestamma dig? Angrade du nagonsin ditt beslut? Och om du skulle fa aka nu, nar du vet hur det ar, skulle du da aka?

Tack tack om du svarar!

2011-01-04 @ 09:28:33
Postat av: Anonym

vad sa läraren när du talade om att det var svenska? snacka om dum alltså xD

2011-01-04 @ 13:03:41
Postat av: Elle

Hej! Jag har en fråga som jag tänkte fråga dig och de andra som har utbytesstudentbloggar som jag läser :) Vore JÄTTEgulligt om du ville svara :)

Så det jag undrar då:

Har du något favoritgodis/snacks i USA, och isåfall vilken/vilka?

Jag ska nog åka inom något år och tycker av någon konstig anledning att just det här är en jättekul fråga :) Amerikanskt godis verkar så spännande och gott xD

2011-01-04 @ 15:03:02
Postat av: nicole

hahah, ofta läraren trodde det var fransk? Vad sa hon när du sa att de var svenska?

2011-01-04 @ 15:06:35
Postat av: Sanna

Hej! Gillar din blogg jätte mycket! Och när jag läser bli jag själv sjukt taggad att åka som utbytesstudent men jag har en fråga:

Om man går ak i ditt arkiv så står det massa saker om "visumet", vad är det för något?

Skulle jätte glad om du svarade!

KRAM

2011-01-04 @ 15:54:59
Postat av: tessan

SV; vadå för tatueringar? :D jag har också två som jag jättegärna vill ha!!

2011-01-05 @ 02:06:47
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: amandaaan

Hahah, nej va epic! Nu vill jag se den här filmen,verkar asnice!

Kul att du är så modig som reser iväg till ett främmande land/ kram amanda

2011-01-06 @ 00:44:45
URL: http://thepaintern.blogspot.com
Postat av: amandaaan

Hahah, nej va epic! Nu vill jag se den här filmen,verkar asnice!

Kul att du är så modig som reser iväg till ett främmande land/ kram amanda

2011-01-06 @ 00:50:23
URL: http://thepaintern.blogspot.com
Postat av: eeaa

VAA? XD

vad sa du då? eller sa du inget? :)

2011-01-09 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0