Anna Westergren -

5 Månader - Halva tiden!

2011-01-16 19:07:35
psst. om ni inte har sett den nya designen så är det bara att uppdatera sidan, f5, vet dock inte om denna kommer att återstå vi får seeee.
Så ja, egentligen är det i morgon jag har varit här i exakt 5 mån, men det var igår som det var exakt 5 månader kvar av mitt år. eftersom jag åker den 15 juni. Krååångel, men jag tror ni förstår, hah.
Fort har det gått!!!
Lite bilder från händelser i början av året.
1. The first Baseball game, go bulls! 2. Washington DC 3. College football at Duke!

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Åh vad fort tiden går! Gud vad roligt :D

Men hur är det med den där tjejen som också är utbytesstudent i samma familj som dig? Är hon kvar? Du skriver så sällan om henne!

Kram

2011-01-16 @ 19:16:11
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Louise

gud va kul allt låter! förresten läste nånstans att du hade en mac dator? vilken sort har du för jag önskar mig en sån! kan du berätta också vad du tycker om den? :)

2011-01-17 @ 06:51:49
Postat av: Daniella

Hur är förhållandet mellan dig och din 'värdsyster'?:)

2011-01-17 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0