Anna Westergren -

Så var det den här influensan..

2011-02-23 03:07:39
Nej jag har inte glömt er, om jag bara hade orken att uppdatera bloggen oftare but this flu is killing me. Jag vet inte hur jag fått den, antar att jag hade sån jävla tur helt enkelt. Som en gåva från igenstans. Tack!
Trodde verkligen att det var påväg till det bättre idag men så slog febern igång igen, så det blir att stanna hemma i morgon också. Kul med make up work!! men men, hellre det än att jag är sjuk nästa vecka. Nä nu ska detta veck, blir bara ännu mer sjuk bara att av att tänka på sjukhet och att vara sjuk. Sjuk sjuk sjuk.
Pappa är alltid den som har halstabletter på sig, speciellt när man är sjuk. Skulle vara grymt att ha en sån kille här just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0