Anna Westergren -

Made the soccer team!

2011-02-17 23:46:57
Har varit nervös i fyra dagar nu, och äntligen idag fick vi reda på resultatet efter try-out. And I made it! Dock är jag i JV (Junior-Varsity) och inte Varsity (där bland dom bästa spelar). Men det är helt lugnt för mig eftersom jag knappt har spelat fotboll tidigare, så är jag mycket nöjd med JV. Så länge jag får spela och börja röra på mig igen! Hade vår första riktigt träning i dag som team, allt går toppen tills man bli skjuten i ansiktet och spräcker läppen. Blod blod, men det blev inge mer allvarligare än så, så det blev ut och spela igen. Imorgon får vi vårt tränings kit!
Galet trött, vill ha helg men mest av allt vill jag att nästa vecka ska gå snabbt förbi så att jag kommer iväg till CALI.
Älskar vädret här just nu! 19 idag, 20 imorgon och 17 på lördag. Glad man blir!

6 MÅNADER I STATERNA!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, jag ska åka som utbytesstudent till usa nästa år och har två saker jag undrar över.



Har du bokat någon resa genom tex ise? Isåfall, hur mycket kostar flyget? Har sett priset på resan på deras hemsida och såg att man även måset boka flyg genom dem.



Tycker du att det är stor skillnad på hur strikt det är i din familj i usa och din familj hemma? Till exempel med att gå ut på kvällarna osv? :)

2011-02-18 @ 15:09:09
Postat av: Linn

Superduper många kramar att du kom med i laget!! :D

2011-02-18 @ 15:50:37
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du förklara hur try-outen gick till? :)

2011-02-18 @ 18:04:38
URL: http://mizgin.devote.se/
Postat av: Martin

Kan du komma hem så vi får åka till Alanya eller? :D

2011-02-18 @ 19:14:54
Postat av: mammis

Bra kämpat av dej...Du ser vilka inre krafter du har...Det är goo i dej ANNA.Du är så målinriktad.Längtar så efter din första match.Kanske ett videoinlägg på läppen.TAKE CARE.LOVE YOU.PUSSAR FRÅN FAM.

2011-02-19 @ 10:04:32
Postat av: Anonym

hej! har du varit med ngt fotbolls lag i sverige? :)

2011-02-19 @ 13:18:29
Postat av: Moa

Vad roligt Anna! grattis :)

2011-02-19 @ 14:56:57
URL: http://moachristinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0