Anna Westergren -

Independent studies class

2011-02-16 00:54:34
Vill först tacka för all feedback jag fick från förra inlägget. Tydligen så tycker marginalen av er läsare (i alla fall ni som kommenterade) att mina sega långa inlägg var bäst. Så ska väl fortsätta på som vanligt då, haha men jag kommer nog variera mellan kort & långa så att alla blir nöjda!
- Inne i verkstaden i Drafting class. (Individual/Independent studies) Detta är vad jag jobbar med nu i third period. Ganska chill klass när man sitter i 1 1/2 timme och bara målar, snackar och äter snacks. Kan säga redan nu att detta kommer att vara mitt projekt i några veckor till, har jobbat med kvinnans ansikte i 4 dagar nu. Säker gjort om det minst lika många gånger, och är fortfarande inte nöjd med det. Det är mycket touch up som görs hit och dit. Det är Salvador Dali och hans fru (tror jag), kommer bli riktigt roligt att se resultatet! Soccer practice idag igen, fortfarande helt död. Får se på Torsdag om jag kom med i laget eller ej.

Kommentarer
Postat av: Ella

Oj vad duktig du är!

2011-02-16 @ 09:05:41
Postat av: Louise

herregud vad duktig du är!! ser ju precis likadant ut!! :)

2011-02-16 @ 17:46:35
Postat av: mammis

Du skriver att du målar,snackar OCH ÄTER SNACKS....SNÄLLA...Ät MERA FRUKT I STÄLLET.Över till bilden...ÅÅÅÅ vad bra den blir.Du är bäst i det ämnet,undrar vem du brås på då?......HM.PUSS M.

2011-02-16 @ 20:13:32
Postat av: karin

Herregud vad duktig du är på måla!!

2011-02-18 @ 16:07:21
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: Giulia

Oh ma gaaaad va duktig du är på att måla!!!

Och jag såg om fotobollslaget, faaasen va kul hihi. Hoppas allt är bra med dig annars. Alltså snart är du hemma igen, helt sjukt. Bara några månader kvar nu.

Pussi på dig gotjej <3

2011-02-19 @ 18:57:11
URL: http://ggiuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0