Anna Westergren -

Gingers' place this weekend + Q&A

2011-02-19 15:56:33
Vill bara göra en snabb uppdatering om vad som händer just nu. Kommer vara snålt, om inte inga inlägg överhuvudtaget den här helgen. Är hos Ginger nu i 3 dagar och kommer förmodligen inte sitta vid datorn så mycket. Haha vilar upp för nästa veckas soccer practice, mina fötter är helt förstörd efter förra veckans. Ni vet den där känslan när man gått i i flera flera timmar och vill bara sitta ner för att fötterna gör så jävla ont, så har jag när jag vaknar upp varje morgon och måste fortsätta att gå. Har ännu inte blivit så van vid mina fotbolls skor.

Anyhow, tack till alla er för era kommentarer. Ni är verkligen ett toppen stöd, so keep going being awesome!
Ni behöver inte oroa er (mamma) för min läpp, den är redan läkt, vilket betyder att jag väntar mig något annat, haha eftersom jag är typ den enda i laget som gör min illa hela tiden.


- Haha nej, eller jag spelade lite när jag var liten, annars har det bara varit på skoj lite då och då. Men jag tror jag alltid har haft lätt med fotboll.


- Okej, så min try-out var hemsk haha, men det betyder inte att någon annans måste bli det. Saken var den att Northern har fått en ny tränare för Ladies soccer, och det är ritkigt militär-träning varningen kan jag säga. Men för mig såg det ut såhär. Först var det ett mötte där man fick papper som skulle fyllas i (saker om hälsan och även ett fitness test som coachen ville ha för att se hur mycket vi klarade av). Första try-out dagen var förra måndagen och det varade mellan 1 1/2 timme (precis som ett vanligt träningspass). Jag tror vi var 58 tjejer där. Första dagen var i alla fall hemskt, grymt jobbig fitness att coachen till och med förberett med två soptunnor i fall någon måste spy. Men jag tror han körde på så pass mycket för att bli av med lite personer, se vilka som verkligen klarar av allt. Sen lugnade det ner sig dom två sista dagarna, så try-outen varade i 3 dagar. På torsdagen fick vi reda på vilka som kom med.





Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahah, trosdagen :D

2011-02-20 @ 14:35:46
Postat av: Lina

hahahahah, trosdagen :D

2011-02-20 @ 14:36:02
Postat av: Armanmathilda

very intersting site ..congratulation..

2012-07-02 @ 10:26:40
URL: http://armanmathilda.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0