Anna Westergren -

Pause

2011-12-19 16:47:33
Detta är vad jag borde ha förklarat från första början, jag har liksom tagit en liten paus från bloggen, det kanske ni har märkt. Denna tid på året är inte den roligaste, mycket i skolan = mycket stress. Och till alla er som påminner mig hit och dit om svaren till frågestunden, jag har förklarat mig i de tidigare inläggen just varför jag inte kan svara och jag har lovat att svaren kommer upp i sinom tid när jag känner mig pigg nog att sätta mig framför kameran, för det är ju videoinlägg ni vill ha eller hur? Skolan är ett jävla as just nu som ger mig överdriver mycket att göra, lid med mig istället för jag vet att vi alla studenter har det jobbigt innan loven. Och apropå lov, som börjar om några dagar kommer det se mycket annorlunda ut här. Jag kommer ha mer tid och ha lämnat alla uppgifter bakom mig. Tålamod mina vänner, tålamod!
pics from weheartit

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jag har nyss fått veta att jag blivit "guaranteed" North Carolina! :D:D tänkte bara fråga dig som själv var där om du har skrivit något typ sammanfattande inlägg om hur det var där eller så? Vore kul att läsa något liknande i alla fall :)

2011-12-20 @ 18:02:05
URL: http://evelinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Zirin

okej då..jag förlåter dig :(

2011-12-21 @ 19:50:13
URL: http://zirins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0