Anna Westergren -

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ...

2011-12-10 17:05:22
Veckor har gått nu sen jag sist skrev i bloggen, någon har till och med blivit upset och tyckt att jag ska lägg ner bloggen eftersom jag inte har tid. Den här personen har rätt, på sätt och vis. Jag har inte tid just nu med bloggen, men det betyder inte att jag tänker ta bort den?! Det är dom sista veckorna i innan Jul, dessa veckor är värst under skolans hösttermin, det är sjukt mycket att göra nu. Dessutom har jag varit sjuk väldigt ofta vilket har gjort att jag ligger efter i mycket...
Jag har många svar till era frågor, och som lovat ska jag göra det via videoinlägg men jag vill inte precis sätta mig framför kameran när jag inte känner mig pigg nog. Jullovet är om två veckor, massor av vila och jag har mer tid och mindre stress över skolan att tänka på. Ville bara uppdatera er att jag är kvar, bloggen försvinner inte bara för att jag inte ha uppdaterat dom senaste veckorna.

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! allt bra med dig? :)

2011-12-13 @ 00:26:42
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle inte svaren komma upp 26 nov?

2011-12-18 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0