Anna Westergren -

Frågor angående utbytesåret

2011-08-28 23:26:42
Svar: Helst vill jag inte gå in på vem denna person var, här på bloggen. Det är en lång historia med många detaljer. Jag försökte byta familj i november förra året, men fick inte för min amerikanska organisation eftersom dom tyckte att det inte var ett tillräckligt stort problem för att jag skulle få flytta. Otroligt dumt svar, men så var det. Redan innan jag åkte iväg var jag orolig över min amerikanska organisation (ISE), eftersom jag hade hört dålig kritik från andra utbytesstudenter med samma org.


Svar: Dom funderingarna hade jag med, om jag verkligen skulle ta flyget hem eller inte. Men jag var så bestämd i det hela, jag ville verkligen vara där hela året ut. Så jag började lägga upp saker jag hade att se fram emot, som homecoming, christmas (som för övrigt inte blev så lyckat), California resan, min födelsedag, prom, graduation, osv. Tillslut var året över och man har en hel del att kolla tillbaka på, för mig både roliga och mina roliga saker. Men året var inget jag ångrar!



Dessa var dom enda frågor som jag hittade just nu. Kom ihåg, om ni undrar över något så har jag svarat på en hel del frågor från tidigare frågestunder i frågor och svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0