Anna Westergren -

R.I.P

2011-04-03 04:04:58
När jag först kom hit så var jag ganska säker på att jag skulle få se någon fight hit och dit på min skola, med tanke på vad jag läst från dom tidigare utbytesstudenterna. Men aldrig trodde jag att det skulle bli så pass mycket som det har varit under det här året. Nu pratar jag inte bara om fighter, utan en hel andra massa, olyckliga saker också. Mina vänner här påstår att detta år har varit värre än dom tidigare åren på Northern, och ja det är nästan för svårt för mig för att ens ta in allt och verkligen förstå vad som har hänt.
För två dagar sedan så avled en utav en tjej från min art class. Kände henne inte så väl men jag vet att hon alltid brukade komma upp till vårat bord för att säga eller skämta om något, saken var den att hon jämt var så glad.
Jag vet inte hur hon dog, tack vare alla dumma rykten som på bara 5 min sprids runt i hela skolan. Ursäkta man jag blir så jävla förbannad, hur fan kan man vara så respektlös? Att hitta på en massa rykten om vad dom TROR har hänt. Oavsett hur, vad, när. Vad spelar det för roll? R.I.P Denita Cruz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0