Anna Westergren -

Gooood Morgon!

2011-04-15 11:23:01
Bara en dag nu sen ett helt lov i värmen nere i Florida!
Åker tidigt lördag morgon, runt 03.00 för att hinna ner till St. Augustin i Fl för lite lunch. Men först idag blir det skolan, ingen practice eftersom vi gjorde så bra i från oss igår. UNDERBART! Vila bena lite. Dock väldigt tråkigt att säsongen snart är över..
Så det blir alltså direkt hem efter skolan för tvättning och packning.
Btw, så fick jag reda på igår hur mycket jag kommer att få sälja mina målningar för, grymt kul eftersom jag inte alls var bered på att få sälja saker!
Nu är det tid att fixa sig, äta lite oatmeal haha och sedan ta bussen till skolan.
Ha det bra så hörs vi senare! Puss

Kommentarer
Postat av: anna

vad får du sälja dom för då? :)

2011-04-15 @ 17:05:31
URL: http://enmassaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0