Anna Westergren -

Go team!

2011-04-09 01:20:05
Nice med vinst! Hah var ju ett tag sen nu, men det börjar faktiskt se bra ut för vårt team!
Eftersom det var game idag så bestämde vi för att ha på oss våra handgjorda tröjor, haha yaaaayy nämen det är kul att vi har något tillsammans. Perfekt för drafting och tech class där jag typ hela tiden vistas med färg, så vad gör det om man kladdar ner sig lite! Så ja, bilden nedanför är från drafting class tidigare idag, har börjat med med nya tavla nu, som ni ser i bakgrunden. Sjukt taggad på resultatet, om det nu kommer bli lika bra som den första haha! Värmen håller i sig här, och jag börjar få en riktigt nasty soccer tan, haha usch. Lär ju bli värre på måndag då det blir +28, även game då också. Svettigt! Men Florida får fixa till brännan lite!
Tänkte ta med mig kameran till tech class i morgon, vet att det är många där som gärna bjuder på sig själv. Dessutom Justin, riktigt härligt kille som påminner mig så sjukt mycket om min bror, ansiktet liksom shiieeet.

Fredag idag, trodde jag hade planer, kanske kommer upp något senare ändå. Annars är jag nöjd med att stanna hemma ikväll, sliten efter match då jag typ bröt handleden, landade på svanskotan och sprang in i ett berg (defense).

Kommer att vara på frågestunden i morgon, så har ni några sista frågor passa på, för detta lär nog bli den sista frågestunden innan jag åker hem igen (givetvis kommer jag att svara på era kommentarer ändå..)

Kommentarer
Postat av: Anna

söt bild :)

2011-04-09 @ 09:24:45
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker det är så trevligt att titta in i din blogg lite då och då. Jag är kompis med din brorsa, du kanske kommer ihåg mig, man vet aldrig.

Jag blir i alla fall glad att läsa din blogg även om det var någon tidigare som sa att den var deprimerande. Jag säger, för att hitta det bra måste man även ha koll på det som är mindre bra.

Det är väl ändå bra att skriva om allt, för att andra också ska vara beredda på att det inte är så bra ibland. Men jag antar att det här är en erfarenhet som du inte skulle vilja vara utan.



Ha det så jävla bra nu den sista tiden.

2011-04-09 @ 10:12:29
URL: http://silversixten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken mac har du? Hur många tum och så? :)

2011-04-09 @ 11:44:02
Postat av: Anonym

tänkte fråga om nån i din förra klass/ nån av dina vänner också åkte som utbyesstudent? Eller om du känner nån som går i klassen du ska börja i eller så? Vill gärna åka 11/12 men tvekar eftersom ingen av mina vänner ska det... Kram

2011-04-09 @ 17:48:43
Postat av: Ida

assnygg tröja! :D

2011-04-09 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0