Anna Westergren -

Frågestunden avslutad!

2011-04-10 23:17:37
Vet att jag lovade att svara på alla frågor, redan igår (som det var planerat), men jag har inte haft tid. Tyvärr.. Tänker börja svara på några ikväll, och eftersom det är så himla många frågor som är likadana så kommer jag inte svara på ALLA. Dessutom så kan ni hitta svar bland kategorin "Frågor & Svar", från tidigare frågestunder. Så därför kommer jag bara att svara på dom frågor jag känner är viktiga och dom jag inte har svarat på tidigare. Ni hittar allt i "Frågor & Svar". Det är bara ett litet klick och skrolla ner med musen, inte svårare än så ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot svaren, ihihih :D

Ha det bra i stora landet! kram

2011-04-12 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0