Anna Westergren -

Wal*mart här ute på landet.

2010-09-10 00:22:28
Tänkte berätta lite om den Walmart vi var på i går.
Vanligtvis brukar vi åka in mot staden och leta reda på en Walmart där, men igår åkte vi åt det andra hållet vilket leder oss ännu längre ut på vischan.
I stort sätt vill jag beskriva Walmart till liknelse av ICA Maxi, jag tycker det ser ungefär likadant ut.

I alla fall, det är en stor skillnad när man kommer några km ut till det lite mer vilda.
Folket jag mötte på inne i affären luktade ganska mycket illa, gick lite konstigt med ett släppande ben, ögon som gick åt varsitt håll, någon tand borta och självklart hängselbyxorna.
Även att ungdomarna hänger med sina trimmade och pimpade bilar, så Bror Johan, du klassas som en riktigt bonde son här borta...

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag älskar walmart ju xD Jag är i Wisconsin nu på high school year, skulle du kunna länka till min blogg, så länkar jag till din? Jag har ca 300 läsare varje dag. Tack!

2010-09-10 @ 00:53:03
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: Tessan

hahaha!



Men du, du ska smaka krispiga cheetos, såååå jääävla goda!!!!! :D

2010-09-10 @ 10:06:21
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: mammis

Tacka vetja Valbo Köpis,där kan man också hitta lite bondlurkar.....Livet på landet ...de är härligt de....Puss mammis.

2010-09-10 @ 16:17:06
Postat av: Johan Westergren

Hahahaha mamma!

Jadu, jag får bila till Walmart då och "hänga"

2010-09-10 @ 18:35:31
Postat av: Anonym

har du varit till något Super Walmart eller det kanske inte finns just där du är?! btw har dom taco bell och KFC i NC? isåfall du måste äta där...billigt och super gott!

2010-09-10 @ 21:52:44
Postat av: Anonym

Haha de finns roliga människor på typ varje Walmart, de finns en sida där det är folk som har tagit kort på konstigt folk med konstiga kläder som handlar där, så roligt!

2010-09-10 @ 21:54:48
Postat av: Anonym

Länk till sidan av the "weird people at Walmart... http://www.peopleofwalmart.com

2010-09-10 @ 21:57:25
Postat av: Merve

haha näe walmart är väl ändå större än ica maxi tycker jag.

2010-09-21 @ 19:45:29
URL: http://kmlve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0