Anna Westergren -

Sunday night

2010-09-20 03:14:19
Sitter här just nu och gör ingenting, även fast jag borde göra den sista läxan till i morgon, och tråkigt nog så ska jag så småningom göra den..
Har suttit med det här papperet ett tag nu, vilket ska föreställa en inbjudan till en fest. The Great Gatsby innehåller mycket fester så vi skulle göra något liknande..
Nu är den här dock spegelvänd och det ser ut som om jag har skrivit på nå marsspråk eller nåt, men frågan är, skulle ni bli glad över att få den här inbjudan. Glöm inte bort att ni lever på 1920 talet och jag har vikt ihop den fint också med ett band runt.
Whaaat evaaah.. Hoppas bara att jag får ihop dom där poängerna!

Har det lite jobbigt med vissa saker här borta, men som en klok person sa så får jag göra det bästa av det hela.
Nej, jag är inte på humör idag, bajs & Gonatt..

Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg! :)

2010-09-20 @ 08:18:53
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Lina

Jobbigt att det är tufft, glöm inte att du alltid kan höra av dig till mig om du har frågor eller behöver prata. I've been there!

Kram

2010-09-20 @ 13:28:34
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

hej allt bra? :)

2010-09-20 @ 17:15:17
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: mammis

ÄÄÄÄÄ en inbjudan till fest.Undrar vilka som kommer dit?Men jag har ju inget att sätta på mej....ååååå jag blir ju tokig...Ja ja jag får väll gå ut och titta på något snyggt.ÅÅÅÅ tänk äntligenfår jag träffa han..The Great Gatsby.....

2010-09-21 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0