Anna Westergren -

Söndag

2010-09-12 17:03:11
Söndag. Vilket betyder, tvätt, plugg och städ.
Lite där i mellan ska jag roa mig med bla. Walmart, ja Walmart är min bästa vän. Jag behöver lite grejs för veckan, maat, ny mascara bla bla bla.
Jag har börjat dricka kaffe igen, även om största procenten av det hela består av nå chocklad/caramel grejs. Kanske just därför jag dricker det, he.he.he.
Igår åt vi ute på en mexicansk restaurang igen. Sååå gott, kan äta hur mycket salsa som helst, men OJ vad det sätter igång magen...
Ett stort plus är att även om man inte har druckit upp sin cola (eller vad man nu tar) så kommer dom ut med ett fullt nytt glass.
Imorgon ska vi nog tillbaka till hundgården och kolla på en annan hund, det är typ det enda Mary håller på att planerar just nu. Kul kul med ännu mer sällskap!
Puss puss! Saknar er !!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha men undra om det verkligen ar ett sant plus??

2010-09-13 @ 20:03:47
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: Anna Emanuelsson

åh vad söt du är :D

2010-09-13 @ 21:09:11
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0