Anna Westergren -

Performance & Field trip Day.

2010-10-01 00:40:33
Hade världens sämsta start på dagen i morse.. Jag missade bussen..
Vilket är typ absolut förbjudet eftersom om man missar bussen, missar man hela skoldagen. Speciellt idag var en sån dag då jag absolut inte fick missa, eftersom jag skulle ha en viktigt performance och såklart the field trip. Men sötaste Kelsey, som tur var, kom förbi och hämta upp mig och Jo.
Dock så gick det inte så bra när det var dags att visa upp pjäsen, men men. Efter det åkte vi utanför bort utanför Durham till Playmakers för att kolla på en shakespeare pjäs, As you like it, som var faktiskt bra. Duktiga och Snygga! skådespelare, så japp.
Nu är det dusch som gäller, tv-mys och plugg efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0