Anna Westergren -

.. hur fixar vi detta?

2010-09-02 01:18:10
Tack för alla svar angående headern, jag har en mac dator, vilket betyder att jag har safari som webbläsare. Har det något att göra med det, eller är jag helt ute och cyklar? Är bara lite nyfiken över hur jag ska försöka fixa detta..
Måste jag göra om hela designen, är det något fel med den, eller är det bara så att vissa av er inte kan se den?
GUUD att detta skulle bli så krångligt, har verkligen inte tid att hålla på att göra om headern.
Har så mycket in planerat att jag måste till och med välja antingen eller på vissa saker...

Imorgon får vi i alla fall lite sovmorgon, till kl 06.00 yeeyy!
Det jag ville egentligen få fram var att imorgon runt 19.00 ska vi på våran första Baseball match!!
Man kan köpa något paket där det ingår en massa, vi valde ett där inträdet ingår och så mycket mat man vill ha!!!
Ska bli intressant, även om Mark påstår att det är den långtråkigaste sporten som existerar. Varför det är så mycket folk där är oftast för umgänget och inte spelat. Ja, vi får väl se!

Fredag kunde jag antingen välja mellan att testa på den nya hästen jag ska rida uppe på ridbanan, eller följa med tjejerna från skolan på en riktigt high school match, football! Men jag är ganska övertygad om att jag går på matchen, ska ändå rida igen på söndag.

Lördag så är det kyrkan igen på morgon, ehm ah kul....
Sen skulle vi iväg och shoppa lite, tror jag.. På kvällen är det en till, lite större football match på Duke University, blir dessutom en matfestival/parad innan matchen drar igång.

Nästa helg bestämde vi oss för att åka iväg och på riktigt shoppa på SouthPoint, helst vill jag till Crabtree, men det brydde inte ni ett piss om, höh.
Nu är det dags för homework, liksom alla andra kvällar...
Ska läsa svensk poesi i Theater class imorgon!
Ha det bäst så hörs vi! Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inget om datorn och designen men däremot kan jag bekräfta att baseball verkligen är en suuuupertråkig sport att titta på. Det händer verkligen ingenting! Men det är ju en upplevelse ändå =)

Kram!

2010-09-02 @ 09:31:12
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: mammis

fullt program ser jag...Det är bra det.Kommer nog atti inte vara vid datan i kväll,för jag skall servera frukost redan kl 07.00 i morgon.Bör vara där ute redan vid 06.00 tiden.Cyklar ut vilket tar ca 17 min.Så jag får gå i säng tidigt.Var rädd om dej...men ha kul.Passa på och ät go mat i kväll.Puss Mum.

2010-09-02 @ 14:03:08
Postat av: Mikaela

Hej! allt bra idag?

2010-09-02 @ 15:25:18
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har en mac-dator och kan se din header..

:)

2010-09-02 @ 16:01:08
Postat av: Josefin

Jag har inte Mac eller safari och jag ser headern. Jag tycker din header och design är jätte fin :)

2010-09-02 @ 16:01:31
Postat av: Amanda

hur går det för er nu när det är en orkan på väg till er i North Carolina?? :O

2010-09-02 @ 16:09:24
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: martina

jag ser headern och har varken mac eller safari! Bra blogg förresten :)

2010-09-02 @ 16:32:38
Postat av: Elisabeth

jag ser inte headern. grym blogg!

2010-09-02 @ 17:08:27
Postat av: Josheena

Har ingen mac lr safari men allt funkar fint för mig :)

Vi saknar dig här hemma! Hösten börjar komma på allvar nu och man funderar på att sätta på sig vinterjackan :o tror nästan sommaren försvann när du åkte! Så det är inget du behöver vara avundsjuk över :D

Så kul att man kan följa dig här i bloggen, känns som man är med dig lite grand iaf :) puss <3

2010-09-02 @ 20:08:34
URL: http://josheenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0