Anna Westergren -

Höst?

2010-09-14 21:50:09
Förlåt för min oaktiva måndag igår, men nästan all tid till att plugga..
Även idag blir det mycket plugg. Vill bara säga att läxorna man får är inte alls svåra, saken är den att det är så himla mycket. Vilket gör mig otroligt stressad..
Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är för stressen, men jag har en otrolig huvudvärk (haft hela dagen, och här är det inte bara att gå hem när man känner sig lite trött), men även halsen krånglar..
Ska nog ta någon frukt så blir jag nog frisk igen, heh.

Inget speciellt händer just nu här. Men man börjar se att det håller på att bli höst, även om det fortfarande är runt 30 strecket. Jag har träffat ännu fler nya människor i skolan, genom dom kompisar jag hade från början. Så på fredag ska vi samlas och åka till the football game tillsammans. Det är på hemmaplan, vilket betyder en fy jävla bra stämning!

Aja, det fick bli en kort uppdatering från mig idag. Hoppas ni har det bäst där hemma, saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0