Anna Westergren -

Yes, Ja, Yep, mm, Ah.

2010-10-24 04:15:03
Sitter här ensam, ny duschad brud, som planerar att gå och lägga sig. Ska nämligen upp, superduper tidigt imorgon eftersom vi ska iväg till The State Fair! WOOHOO! Kommer att vara så himla tjock imorgon av all skärpmat, men det hör till. Lovar att jag ska ta med mig kameran så att ni också får se allt fint!
Nämen, ja, efter det ska vi till Ginger på Pumpaparty. Har köpt mig en lagom stor pumpa som jag ska fixa till i morgon. Btw, så åt jag pumpkin pie för första gången idag och ja det var faktiskt gott.

Apropå cheerleaderna så var det själva grejen med ombyta roller. Tjejer som spelar Football och killarna som cheerleaders! Dom var faktiskt väldigt duktiga, och hade sitt lilla nummer mellan halvlek.

Idag har jag saknat er där hemma lite extra mycket. Vet inte varför, men jag har varit lite nedstämd idag. Det beror nog mycket på att jag är sjuk och vill att mamma min ska fixa te, precis så som det brukar vara. Men, men teet finns kvar när jag kommer hem.

Har i alla fall idag ont i hela kroppen (ups, här kommer klagandet igen), men for real! Jag har blåmärken över hela kroppen sen powder puff. Alldeles blå slagen vid revbena..

Aja, sov dags. Lycklig tjej som ska få kolla på enorma vattenmeloner o pumpor, tjocka grisar och äta det mest onyttigaste du kan tänka dig! Puss

Kommentarer
Postat av: Siri

State fair låter roligt! :D ^^

2010-10-24 @ 15:23:40
URL: http://siriusa.blogg.se/
Postat av: Lisa

först vill jag bara säga att din blogg är fantastisk, och jag hoppas verkligen att du fortsätter att uppdatera! det ska bli kul att följa dig genom ditt år i USA.

men jag har 2 frågor till dig:



1. det heter ju utbytesstudent, betyder det att någon från familjen i USA nu bor hos din familj i Sverige?



2. Så som du förklarar livet i USA, det verkar som att du lever som i en amerikansk film, känns det så för dig? stämmer filmerna bra med hur det verkligen är där?



hoppas du har tid att svara! =)

kram lisa

2010-10-24 @ 21:12:25
Postat av: Lisa

vet inte vad som hände med den andra kommentaren, men skriver väl igen. först vill jag bara säga att din blogg är fantastisk och det ska bli kul att följa dig genom ditt år i USA. men jag har 2 frågor:



1. det heter ju utbytesstudent, betyder det att någon från familjen i USA nu bor hos din familj i Sverige?



2. så som du beskriver USA i bloggen, det verkar som en film, eller så som amerikanska filmer brukar vara. är det så det känns för dig? stämmer filmerna bra på hur det verkligen är där?



hoppas du har tid att svara! =)

kram Lisa

2010-10-24 @ 21:16:23
Postat av: jessica

hej! jag undrar när du åkte, efter ettan eller tvåan? :)

2010-10-24 @ 23:05:06
Postat av: lisa

hahahhaha, OJDÅ! det blev 2 kommentarer, du kan ju ta bort en...

2010-10-25 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0