Anna Westergren -

Svar på den misslyckade gårdagen.

2010-10-17 18:29:46
Vill tacka för alla fina kommentarer jag fått. Tacktacktack!
Såg att ni hade några frågor också så tänkte svara på dom här:

1. Ja jag gick med killen som frågade mig, vilket jag ångrar nu efteråt...

2. ' Vad kan förstöra en sådan kväll' ja så tänkte jag med, men tydligen så var det inte helt omöjligt.
Jag hade förklarat för den här killen som jag gick med att vi var bara vänner och så kommer det att förbli. Men även om han förstod vad jag sa så ville han inte förstå. Han gav verkligen inte upp. Jag förklarade tydligt för honom innan att detta är ingen date, vi går som vänner och jag vill få egen tid att umgås med mina vänner på dansen också. Men han ville inte lämna mig ifred. Verkligen hängde och tjatade på mig om att han ville bara dansa med mig och ingen annan. I 3 timmar stod jag och försökte få fram att "jag vill inte dansa med dig, det är helt okej att du dansar med någon annan" - jag var otroligt irriterad, förbannad att jag var nästan tvungen att ryta till för att han ska lämna mig ifred, för stunden. Jag kunde ha haft roligt, men på grund av den här killen så blev hela kvällen katastrof.

Det var faktiskt väldigt längesen jag blivit så här förbannad, och jag fattar inte att han inte la märke till det. Tur nog så hade jag mina vänner där som hjälpte mig.
Dumt nog hade jag glömt min kamera i väskan som jag lämnade in där (men fick inte ta ut väskan,kläder förän man bestämt sig för att gå) så inga bilder från mig, men jag tänkte låna lite från några vänner så att ni får se. Liksom själva ghetto dansen var något helt extra, haha!
Dom kommer nog upp lite senare!

Kommentarer
Postat av: ida

Nej vad tråkigt att det blev så! usch, hoppas han lämnar dej ifred nudå... Killar är så tröga ibland....



Ha det bra, fin blogg :) Kram Ida

2010-10-17 @ 22:43:48
Postat av: Victor

Lät inte allt för roligt hurrudu!

Har ni en Halloween dans btw?



Hang in there

2010-10-17 @ 22:54:57
URL: http://victornorberg.blogg.se/
Postat av: FEBBS

Åh anNA, försök tänka bort det! Fuck killar säger ja bara, klart alla vill dansa me dig snygging :D



Men ja, jag adda dig på fb nu om du såg, hehe! Så kan vi prata lite, ååh så avundsjuk på dig!



Tusen kramar bästa du, :D

2010-10-18 @ 22:22:16
URL: http://febbs.se
Postat av: LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men vill i alla fall skriva och säga TACK SNÄLLA för din fina kommentar!! =)

2010-10-18 @ 23:23:00
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: SEXBLOGG NÄSTA?

ha en fin kväll!

2010-10-18 @ 23:29:02
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0