Anna Westergren -

Q&A

2010-10-26 00:34:41
- Stämmer bra det! Jag var tvungen att ta ut den innan jag åkte eftersom jag inte skulle få något tillfälle att besöka tandläkaren här (vilket man måste göra för att hålla koll). Vet faktiskt inte heller hur det fungerar riktigt, jag frågade inte så mycket om det utan gjorde som dom sa. Antar att man inte kan ha tandställningen i för om man nu skulle till en tandläkare så vet inte den här person vilket problem du haft innan och vad som ska fixas. Är ganska säker på att du måste betala för det i så fall. Man jag är inte helt säker, så ett tips från mig att fråga din tandläkare.


- Jag åkte efter ettan.


- Tack så jätte mycket! Såna som dig som får mig att hålla bloggen aktiv!
1. Min familj fick att förslag om att ta hand om en tysk tjej under tiden jag skulle vara borta, men det är inget måste, så mina föräldrar tackade nej.
2. Visst finns det saker här som är precis som i filmerna, visa grupper, drama, school spirit och säkert andra saker som jag inte har speciellt lagt märke till.

- Tack så jätte mycket Sofie! Allt är bara bra med mig,bortsätt från förkylningen.
Visst kan jag göra det, inte för att det är så speciellt men om ni vill det så visst. Så fort jag har tid, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0