Anna Westergren -

Pooowderpuuuuffff!

2010-10-05 02:07:56
Yepp that's rigth! Kom nyss hem från min första powderpuff träning.
För er som inte vet vad det är, vilket jag inte visste innan, så är det american football fast för tjejer. Och lyckligt nog så har jag fått placering som Blocking. Nej. Jag är inte det minsta glad över det eftersom jag kommer att tacklas sönder...
Det är ungefär samma regler, bara en aning mildare.
Vi kommer att träna måndag/tisdag i tre veckor. Slutligen kommer det att vara en match mellan Juniors och Seniors tjejerna. Så det är liksom bara en engångs grej, men fortfarande jätte roligt.
Sååå. Tillbaka till homework...

Kommentarer
Postat av: Madde

låter ju jätteroligt gummsan ^^

2010-10-05 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0