Anna Westergren -

Måndag - No School!

2010-10-04 18:10:16
Bild från igår.
Börjat dagen med lite träning, haha kändes som det behövdes efter gårdagen. Jag höll på att svimma, pågrund av att jag var så mätt. For real. Shiit..
Så det blev lite träning för mage och ben, like you care, men det känns i alla fall så jävla bra efteråt.
Det blir även lite mer träning ikväll, tänkte berätta om det lite senare!
Ledig idag, vilket verkligen behövs. Tänkte gå ner nu och fixa lite lunch sen måste jag nog göra engelska..
Fan, det är konstigt väder här nu. På kvällarna är det svinkallt, under dagen är det väl okej. Men nu när jag kollade hur vädret kommer att bli den kommande veckan, så visade det sig att temperaturen kommer att gå upp till 25 igen. Just nu har vi 15 grader här, så jadu jag hänger inte riktigt med.


Kommentarer
Postat av: Tuva - modeblogg

Hej tjejen!

Åh jisses så roligt! Hittade din blogg och kan redan säga att det är en stark favorit av alla utbytesstudentbloggar!

Nu ska jag fortsätta läsa, kram! :D

2010-10-04 @ 20:47:50
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0