Anna Westergren -

Halloween planer, Cheerleader, No To Biology!

2010-10-28 23:17:34
Lite smått och gott..

Fortsätter att stressa mig genom veckan med alla sista uppgifter i alla klassar. Helt klar i Drafting class så där är det bara en massa lek med photoshop, måla och äta munkar! Men annars är det inte så mycket mer än så just idag.

Halloween på söndag och jag har äntligen fixat planer, kommer att åka med JP och Molly hem till Nicole som ska ha Bonfire där, massa roligt folk så det blir förhoppningsvis en lyckad kväll!

Erica, som jag bland annat har English och Photography class med, är Cheerleader och tycker att jag borde gå med till Basketsäsongen. Så hon ska prata med deras coach så ja förhoppningsvis får jag något att göra under vintern. Har varit ganska tråkigt nu i början utan någon aktivitet. Så det vore perfekt!

Pratade med Mrs Rabish idag (Teater läraren) om vilka klasser hon undervisar i. Så vi kom in på Tech, vilket är en teater kurs men man fokuserar på backstage, med ljud/ljus, fixa backgrunden. Hon rekommenderade den klassen verkligen, speciellt om man har ett intresse för att designa och måla, vilket jag har. Så ska försöka byta bort min Biology class till Tech inför nästa semester! Vore helt perfekt!
Jag menar, jag kommer redan ha Honors US History vilket dom flesta har beskrivit som "..det kommer vara så illa att du gör allt för att hoppa av klassen, men du får inte.." Så det räcker med en hardwork klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0