Anna Westergren -

Half Day!

2010-10-20 11:13:45
Vaknar upp och mår inte mitt bästa. Har inte fått tillräckligt mycket sömn på 3 dagar nu, tack vara alla läxor..
Men tur nog så är det Onsdag idag, och Half Day. Slutar 12! Men det blir väl att plugga så fort man kommer hem. Äsch, ska lugna ner mig lite på det där. Dom här betygen räknas ju inte ens.. Sikta på C så blir alla glada och nöjda!

Hade egentligen min sista powderpuff practice innan matchen igår, men vi juniors tänkte träna i smyg på Torsdag. Vi behöver verkligen en extra dag, för så som det ser ut nu så är det bara en massa attityd och skrika i mun på varan, eftersom alla vill börja spela men ingen lyssnar... Jaja. Vi har fått våra match tröjor så tänkte visa den sen för er. Kan säga att den var inte värd att lägga ner 16 dollar på, verkligen inte...

Nu ska jag göra mig i ordning, buss om tre kvart. MMM
Hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Daniella

Verkar som du klagar på verkligen allting!



Tänk på hur lyckligt lottad du är, för vissa är det deras största dröm..

2010-10-20 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0