Anna Westergren -

Aaaj , oooh aj...

2010-10-06 23:51:23
Uhhh... jag har nog aldrig känt sån smärta på väldigt länge. Powderpuff tog stenhårt på mina ben..
Dessutom har jag plugg kväll att se fram emot, vilket gör mig på ett mindre glatt humör. MEN lite glad är jag ändå för äntligen så har jag kommit igång med träningen! Liksom, jag vet inte hur längesen sist jag sprang fort och länge. Och det känns så himla dåligt när jag upptäckte hur trött jag vart efter bara några minuter.. Så jag ska fan ta tag i det här.

Vill bara berätta att gårdagens träning var kanske hur rolig som helst!!
Igår vart vi tränade av the real coaches, så det var en aning seriösare, med riktiga positioner, (och jag slipper vara blocking!!!!) är numera linebacker, mer spring vilket är tummen upp för mig. Dock kommer vi bli grossade av The Seniors, som kör på stenhårt... men kul är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0