Anna Westergren -

Yeah I know..

2010-11-15 21:55:43
.. Jag vet jag vet. Har varit lite frånvarande dom senaste dagarna. Men min helg var inte den mest händelserika. Eftersom Mark och Mary just nu är i Kansas city, med bilen, så blir det lite svårt att komma iväg till något ställe. Dessutom har mina vänner här varit upptagna hela helgen så det gick inte så bra där heller.

Har städat huset, kök och allt. Varit ute och tränat båda Lördag och Söndag, och mer än så var det väl inte. Tagit det lugnt hemma helt enkelt, men det behövdes verkligen. Att äntligen få sova ut, utan någon lördags-kryka-trams, haha. Nämen hoppas på en bättre helg den här veckan. Vill shoppa!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Härligt det låter med en relaxhelg! Låter inte helt fel liksom..

2010-11-15 @ 22:42:00
Postat av: mammis

det blev en skön helg,för dej.det behövde du...Puss Mammis.

2010-11-16 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0