Anna Westergren -

TOO BAD FOR YOU!

2010-11-20 03:20:45
Jag mår en aning bättre nu efter att ha fått stöd får alla håll och kanter, vill tackar er för era fina kommenterar!
Dock är inte problemet helt löst, det har faktiskt blivit ännu sämre (tack vara en person). Ska fan ut ur det här huset! Men vi får se hur allt blir efter Thanksgiving. Jag vet att det måste vara förvirrande för er och jag vill gärna berätta allt här och nu, men det är för personligt för att lägga upp på bloggen.

Men jag måste ändå berätta att det var längesen jag var såhär arg/chockad/förvirrad. Jag trodde verkligen ALDRIG att detta skulle hända, men tydligen så kommer sanningen fram genom ett dumt litet misstag. TOO BAD FOR YOOU!

Okay, glöm det där nu!
Har i alla fall haft en super mysig kväll med Erica. Middag med massa prata om verkligen allting och där efter kollade vi på skolpjäsen. Detta var något jag verkligen behövde efter den här veckan.

Helgen ser väl inte så speciell, en maaaassa plugg bara. Vi är ensam hemma igen eftersom Mark åker tillbaka till Kansas city imorgon igen.

Har i alla fall Thanksgiving att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hoppas att det löser sig, kan tänka mig att det är lite surt när det händer sådant här. Det är bara att köra vidare så kommer det bli bra. Mycket trevlig blogg btw och jag blir mer och mer taggad för mitt eget utbytesår som sker nästa år! :)

Postat av: Vendela

Allting löser sig till slut ska du se :) Hang in there. Lite synd att man inte får veta vad som händer fast jag förstår helt klart att det kke är för personligt för att skriva i bloggen .



Det kommer fixa sig tillslut, uppskattar verkligen din blogg!

Puss!

2010-11-21 @ 18:37:30
URL: http://vendelak.devote.se
Postat av: Simone

Hoppas att allt blir bättre snart <3

2010-11-21 @ 23:23:42
Postat av: ida :)

oj shit... är det värdfamiljen som krånglar?:/

Skulle vara intressant och höra vad det är som hänt... Men det kanske blir personligt. jag önskar dej iallafall all lycka. hoppas allt blir bra, kram fråj sverige :)

2010-11-22 @ 14:13:06
Postat av: Linn

undrar vad som hänt? hoppas det löser sig! kramar

2010-11-22 @ 16:18:51
URL: http://lhmp.blogg.se/
Postat av: Linn

undrar vad som hänt? hoppas det löser sig! kramar

2010-11-22 @ 16:18:52
URL: http://lhmp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det något som hänt dig eller är det något med värfamiljen?

2010-11-23 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0