Anna Westergren -

Svar på frågor. Del 2 Videoinlägg

2010-11-07 02:50:30
Inspelat igår (fredag), tänkte först inte lägga upp det eftersom det kom fler frågor nu efterhand. Men jag svarar på dom under klippet. I klippet: Nej jag vet inte vad jag tänker på medan jag svarade på "vilket år jag börjar när jag kommer tillbaka från mitt ubytesår..." självklart vet jag vilket år, jag fick helt enkelt för mig att börja tänka på något random mitt i allt.. - för er som undrar, hehe. Och ja, jag glömde berätta om den andra utbytesstudenten som är här, Josephine från Belgien. Ursäkta för att jag inte har vääääärldens turbo röst, MEN HAHA.. skolan har satt på värmen vilket gör att jag nästan svimmar varje klass. Nej jag skojar inte. Så i fredags var allting väldigt blaaaahh i mitt huvudet. MEN jag ska ändra på det hela så slipper ni så långa inlägg! Promise !!
FRÅGOR:
SVAR: Har faktiskt helt ärligt inte hur jag gjorde haha, gud vad detta hjälpte mycket. Men jag tror att när nedräkningen hade gått över så började den räkna minus dagar istället. Så jag har för mig att jag bara ändrade texten till " 'NR' dagar i USA" stället. MEN ÅÅHH haha va dåligt jag förklarar... Om jag kommer på ett bättre svar så skriver jag det i så fall senare.

VENDELA:
DENNA SIDA kan du hitta Coastal Scents produkterna.

Jo det kan man säga, vissa som jag kommit lite närmre och några som jag pratar med i skolan osv.



Kommentarer
Postat av: carolina

jag förstod ;) tack för svaret iaf! :)

2010-11-07 @ 12:44:14
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: ida :)

Tack för svaret! Ha det bra :) kram kram

2010-11-08 @ 00:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0