Anna Westergren -

Svar på allting!

2010-12-01 00:46:55
Mamma & Pappa ni behöver inte oroa er, vinden vände precis!
Jag tog tag i hela skiten idag och satte mig ner med Mary och att prata om ALLT.
Jag tänker inte skriva ner allt här, om ni nyfikna vill veta mer så hör av er via mejl.

I alla fall. Hon var först och främst förbannad på mig och Jo för att vi hade betet som vi gjort (har inga kommentarer på det eftersom jag har bara visat att jag är deprimerad) men hon hade pratat med New York kontoret som sa att det var 100% vårat eget fel, att vi gjord det hela till en stor grej. Ehm jaha..

Men för det andra så var hon sur över att vi inte pratade med henne, men det är lika mycket hennes fel när hon inte visar intresse av att prata eller att umgås, och det berättade jag för henne så hon bad om ursäkt.
Det hela var att vi har missförstått varandra, surprise! Men såklart vi har gjort det till en stor sak när det har pågått i 3 månader. Det blev en lång prata stund om en massa saker, missuppfattningar från båda hållen.
Men jag kan säga att det var skönt att få prata ut, men även om situationen inte är på topp och att jag inte är best buddy med Mary, så ska vi försöka jobba på det. Åtminstone tills efter jul, och jag är på det.
Eftersom Mary berättade att om vi bestämde oss för att byta familj så skulle det bli till någon här i området som förmodligen inte ligger så bra till i ekonomi.

Men vi ska försöka jobba på det hela ett litet tag och se hur det går. Jag har i alla fall fått Mary att säga förlåt och att hon även ska bättre sig, vilket var det jag ville få fram.

Såhär ligger det till alltså just nu! Ska bli den goa glada Anna igen, tar energi på att vara ledsen. Ska försöka glömma alla missförstånd och jobba på det lilla vi har, för nej jag vill inte åka hem.

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Jag vet att det är tufft Anna. Men VILL du byta familj så GÖR DET!! Det ska inte kännas som en kamp varje dag!! Och jo, du FÅR byta familj när som helst för vilken anledning som helst!! Det låter inte som du trivs, så snälla byt, för din egen skull. Mary försöker bara skrämma dig så du ska stanna. Ta detta från någon som varit där.

Vill du byta och du inte känner att någon i din närhet lyssnar - ring kontoret på amerikanska organisationen! Du har en kontaktperson där också, hoppas du vet det?

Stanna inte om du inte trivs, det enda du vinner på det är dåligt självförtroende.

Ta hand om dig, kram<3

2010-12-01 @ 08:23:20
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Samuel

2010-12-01 @ 12:04:18
URL: http://samuel.blogg.se/
Postat av: Samuel

Bra Anna! Sjukt att du blir behandlad som du gör men bra att du tar tag i det och visar vem som är den vuxna i den här diskussionen!!!!! önskar dig all lycka....din energi behövs där nere i hollywood!!! bara du som kan det!!!

2010-12-01 @ 12:05:25
URL: http://samuel.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej, kände bara att jag behövde kommentera din blogg för jag tror faktiskt aldrig jag har gjort det förut, trots att jag kikar in varje dag. Jag ska själv åka till USA som utbytesstudent nästa år så det är verkligen roligt att läsa din blogg! Jag tycker verkligen synd om dig för att du fått det så jobbigt, men beundrar dig för att du kämpar på! Skönt att det börjar vända lite i alla fall, jag är övertygad om att situationen kommer bli bättre och om den inte blir det löser det sig på något annat sätt! Kramar :)

2010-12-01 @ 16:45:27
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: johannna

det här är meningen att vara ditt bästa år ju tjejen <3 hoppas det löser sig <3

2010-12-05 @ 01:19:10
URL: http://jjsmm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0