Anna Westergren -

Report Cards

2010-11-09 02:22:11
hej hej hemskt mycket hej!
Idag har jag tvättat klart allt, japp jag körde en hel runda med allt jag hade. Rent och fint i garderoben nu!
Har även varit ute och gått, tog med kameran och filmade lite. Lägger upp klippet alldeles strax.
Idag fick vi vårt Report Card, hur jag ligger till nu efter halva semestern (terminen, som vi svenskar säger).
HN English III: 89% = High B = VG+
Theather I: 96% = A = MVG
Drafting I: 100% = A = MVG
Photography I: 90% = High B = VG+

Har bara några extra credits i Eng och Photo så har jag A i dom också. Ska väl inte vara så svårt att fixa.
Men extra glad över Eng betyget eftersom jag var orolig att jag inte ens skulle få ett C.

Update: Videon kommer upp imorgon, tog längre tid än vad jag hade förväntat mig. puss

Kommentarer
Postat av: mammis

Bra annis,du ser ju att det går bra.Du behöver inte måla faaaan på väggen än.... DU ÄR BRA....PUSS MAMMIS...........

2010-11-09 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0