Anna Westergren -

Duktig tjej

2010-11-07 17:13:41
Har varit duktig och tränat båda idag och igår. Letade reda på några ful "så-här-tränar-du-rumpa-mage-ben-klipp" på youtube, så ja jag har träningsvärk nu. Fått i mig vatten och äpple till frukost, men nu sitter man här på rummet igen och har all dess svensk, fin choklad omkring sig... Men träningsvärk är inte den enda värken jag har just nu. Röda veckan är här, så då passar choklad helt utmärkt!

Btw, fick hem lite fint från VS igår. Lite spetts och mumsig body mist! 
Nu ska jag plugga, städa, tvätta och så här man tränat nu på morgonen. Fan vad bra jag är!

Kommentarer
Postat av: bella

Ja träningsvärk är ju inte kul :P

2010-11-07 @ 19:20:20
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej , jag Älskar din blogg och undrar hur det är med dress code på din skola?

Kram

2010-11-07 @ 22:53:41
Postat av: mammis

Bara kassen är så snygg,jag undrar vad det var i den....för känner jag dej rätt så var det inte bara den dära flaskan.....Hm....PUSS MAMMIS.

2010-11-09 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0