Anna Westergren -

Monday, NO SCHOOL!

2010-11-01 14:26:27
Vill först tacka alla som kommit med så fina och uppmuntrande kommentarer, ni är bäst. TACK!

Förkylningen sitter i fortfarande, men jag är ändå glad eftersom vi är lediga idag! Vilket verkligen behövs! Får se om jag kommer iväg till skolan imorgon.
Anyway. Igår hängde jag med ett gäng hos Nicole, inte direkt ett halloween party, mer halloween mys med MASSOR av mat, snacks, läsk, glass gud vet vad. Några skräckfilmer, bla. Crazies (helt okej film) och Mirrors, som jag inte kunde kolla klart på HAHA. Fan den var otäck!
Men i alla fall så lovade JP och Molly att dom skulle ta med mig till en riktigt fest någon gång, kulkul, kanske kommer jag ihåg då att ta med min kamera också (glömde den igår, där av inga bilder.. yeeah me.)

Mamma skickade iväg ett STORT paket förra veckan fylld med heliga svenska saker!
Så jag sitter förväntansfull på att brevbäraren ska plinga på här!

Kommentarer
Postat av: mammis

nu är det nära,paketet har kommit fram till usa,den 31/10 04.40.Det är jättekul att spåra ett paket och se hur långt det har kommit...SNART SÅ ANNA....PUSS MAMMIS.

2010-11-01 @ 17:09:27
Postat av: sara

de va kind of a kladdkaka, men såååå mycket godare! när du kommer hem ska du få massa kladdis!!!

2010-11-01 @ 19:15:13
URL: http://sshm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0