Anna Westergren -

God jul, eller?

2010-11-17 03:12:55
Mark: " Vi kommer förmodligen börja pynta grannen strax efter Thanksgiving, men efter det som hänt så kommer det nog inte bli någon julstämning alls här eftersom Mary är deprimerad..."
Kuuul Juuuul...
Fan ska se till att det blir en riktigt julig jul, precis så som det SKA vara.
Laddat upp med julmusik och ska köpa hem doft ljus som luktar gran, för ja vi har platsgran. Jul = julgrans luukt.
Kan inte göra så mycket åt att Mary är ledsen, jag förstår det. Men min jul ska inte bli förstörd på grund av det, jag har inte betalat för att vara ledsen eller deprimerad.
Psst, mamma logga in mig på Spotify, och gör mig lite glad efter denna fina nyhet..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vänta ett tag, nu hänger jag inte riktigt med... Vad har hänt med Mary?



Ååh, ljus med julgransdoft? Det måste inkaffas!

2010-11-17 @ 10:16:14
Postat av: mammis

SNÄLLA ANNA,du måste...alltså allvar nu tänka på dej nu.Och det är bara du som kan göra något åt det.Du vet vad du måste....göra.Tänk inte på att du sårar någon nu...utan se till att du får rumpan ur vagnen...DO IT GIRL...PUSS MAMMIS.

2010-11-17 @ 17:05:52
Postat av: mammis

har pratat med Explorius om din ansträngda situation just nu.Dom eller VIRGINIA KOMMER att kontakta dej.Så då måste du tala om hur det är...och vad Du helst skulle vilja göra åt saken....OK...Så var öppen för det samtalet...PUSS MAMMIS.

2010-11-17 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0