Anna Westergren -

Det här med olika tider, gör det lite krångligt..

2010-11-03 14:54:01
.. Men klockan hos mig just nu är 9.50 typ (ja jag är hemma idag också, fan jävla hals och snornäsa..) och eftersom klockan hos er är väl typ runt tre eftersom ni har ställt tillbaka kl, så bestämmer jag har och nu att frågestunden slutar kl. 21.00 svensk tid.

Och ja, förlåt tänkte inte på att skriva ner namnet på låten. Men det är Homesick av Kings Of Convenience.
Och nej, jag lyssnar inte på den här låten bara för att den heter Homesick och att jag saknar Sverige en aning, helt enkelt en bra låt! Så inget mer med det, haha.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack så mycket! :D Jag ska lägga till den på min spotifylista! Kanske inte så intressant för dig att veta, men men X)



2010-11-03 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0