Anna Westergren -

Bad news & helghelghelg

2010-11-12 23:29:33
I onsdags kväll efter att jag kommit hem från bion så fick vi reda på att mina värdföräldrar måste under natten, akut åka till Kansas city (som btw ligger 11 timmar här ifrån) för personliga skäll. Så nu sitter man här ensam i huset (except from Jo and host grandpa som knappt ser eller hör). Mark skulle försöka komma tillbaka till söndag, men inget är säker. Så ja, jag lever på pasta här hemma finns inte så mycket annat att äta.

Btw, som ni kanske vet så såg jag Paranormal Activity 2 i onsdags, att komma hem sen och få reda på att man ska vara ensam hemma i 5 dagar var suuper kul. Nämen helt ärligt. Jag är lite förvånad, även om filmen var läskig men skiiit tråkig så är det inget att sitter och tänker på efteråt (vilket jag annars jämt göra när det gäller skräckfilmer). Men ah, den var riktigt läskig, har inte sett ettan man jag vet hur handlingen är i den filmen också så det är väl den enda positiva, att det finns en koppling mellan filmerna.

Ska ner också fixa mat nu till mig och Jo, får ta tag i det hela eftersom hon knappast gör det , he.he.

Kommentarer
Postat av: annah

Hej!

Shit, älskar din blogg och tänker verkligen fortsätta läsa den. Jag vill också åka som utbytesstudent, men mina föräldrar säger bara nej och jag har tjatat i två år nu. Suck!

Hoppas du får ett asbra år!

Kram

2010-11-13 @ 18:21:45
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0