Anna Westergren -

Min fredag.

2010-05-14 17:54:15
Lite snabbt om min dag:
Fick sällskap av mor ner på stan för att kolla på resväska, blev ett köp också efter en stunds diskuterande.
Den fin fina gröna väskan som jag planerat innan att köpa står nu här i rummet. Blev även ett nytt minneskort och ett impulsköp, ministativ, till kameran. Annars.. Sprang in till Flanör och köpte mig hem lite kycklingsallad och nu väntas det på pizza här hemma.

Kvällen blir nog lugn. Ska försöka mig på uppsatsen idag igen, något jag uppskattar på en fredag..
Men men, tidig i säng i alla fall då jag ska till Stockholm i morgon. Det är något som verkligen uppskattas!

Kommentarer
Postat av: felicia

Vad kul!! Ja då ses vi säkert imorgon :)

2010-05-14 @ 20:44:10
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0