Anna Westergren -

Lördags shopping

2010-05-01 17:27:32
Denna bikinimodell fast i svart.
Börjar den nya månaden med lite shopping, inte så mycket, men nödvändigt!
Hoppas ni hade en toppen sista april igår. Egentligen tycker jag bara att det hela är överskattat. Sista april har aldrig riktigt varit någon "högtid" för mig, men givetvis tycker vi svenskar att det bara är roligt, eftersom man har en förklaring till att supa..
Jaja, jag hade i alla fall riktigt trevligt med mat och umgänge!

Idag är jag farligt trött, och förväntar mig en kväll inne (med tanke på detta grå väder).
PizzaPizzaPizza - kväll dessutom! Dock är jag lite grinig över att jag inte köpte mig en biljett till Hoffmaestro & Chraa som spelar här i Gävle ikväll...

Men nu ska jag vara glad! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linn

jätte fin blogg (; men vart har du köpt den bikinin? har letat överallt men hitter ingen sån! :)

2011-07-09 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0