Anna Westergren -

Lördag, en sysselsatt dag.

2010-05-08 09:37:36
Mycket att göra idag! Mycket, mycket, mycket!
- Först och främst ska jag hoppa in i duschen om ett lite tag och få bort allt skunk.
- Efter det ska jag grovstäda hela huset, plocka undan en massa skit och förbereda blala.
- Håller tummarna för tjejerna i Stockholm som är på IDOL.
- Ska till affären och köpa en massa saker, iisch blev dyrt det här!
- Städa mer på eftermiddagen..
- Fixa ljud!
- Hinna plugga om den tiden finns..
- Få ihop någon vettig middag till mig själv.
- SKÅÅL !

Ah, det är väl min dag ganska snabbt upplagt.
Kul ska jag ha i alla fall! Vi hörs kanske senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0