Anna Westergren -

Freetime

2010-05-17 19:15:16

Äntligen (!!) är jag klar med allt vad som har med spaning att göra! Känner mig friare än någonsin, för fy fan vad det är tyngt sig på axlarna nu ett bra tag. Men nu är uppsatsen färdig och klar, att dessutom slippa sitta med den nu på kvällen känns bara ännu bättre!

Sitter nu med mys tröjan och har verkligen tid över nu till att göra ingenting. Kanske film, kanske kladdkaka? Men vadå, jag har ju tiden på min sida. Vi kör med båda två!
Jag har till och med så pass mycket tid över att jag kan ta dessa glasögon, som man inte ser ett skit i, läsa en bok och sedan upptäcka att "Nämen oj, det gick ju inte att läsa", så läser man om den igen!  ah..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! jag har länkat dig! vill du länka tillbaka?

2010-05-18 @ 18:15:04
URL: http://begin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan=)

Jag har länkat dig, så jag undrar om du vill länka mig.

ska också till USA fast med STS=)

2010-05-19 @ 10:10:29
URL: http://sofiar.webblogg.se/
Postat av: bella

haha söt du är anna! <3

2010-05-19 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0