Anna Westergren -

En ny vecka.

2010-05-09 23:14:05
Nu förtiden vill jag att helgerna ska gå fort, så att en ny vecka börjar. Låter helt fel att säga men just nu är jag mer än desperat efter en placering!
Tråkigt nog hör bara Explorius av sig på vardagar om något är på gång, vilket gör en så otroligt otålig och rastlös hela helgen. Så fort jag fått min placering kan jag kanske för en gång skull slappna av.
Måndag i morgon, ny vecka, håller tummarna på att en hel bunt med bara ny fräsch information om vart jag kommer att hamna. Skulle vara perfekt denna vecka eftersom jag ska nu på Lördag till Stockholm för att gå på Informationsmötet där Explorius berättar allt om året. I så fall om jag har någon förbered fråga eller något..

Aja, placeringen kommer så småningom, men väntan gör mig ändå så sjukt psykiskt störd.

Kommentarer
Postat av: emma

aah, förstår hur du känner!!! :D jag har fått en representant i Kentucky men vill ju ha värdfamilj också!

2010-05-10 @ 07:44:09
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0