Anna Westergren -

Wednesday

2010-03-31 10:35:56
Hallo! Ännu en grå och kall dag, men snart lär det väl ta sin vändning.
Har även idag en lång håltimme att underhålla på. Så sitter nu här hemma och ska snart ner och ta något att äta.
Som ni vet vart det inte så mycket på bloggen igår, och även idag kommer jag vara lika upptagen.

Ska tillbaka till skolan vid tolv tiden och gå klart de två lektioner som återstår.
Runt tre tiden, då jag slutar, ska jag ner på stan. Kolla lite där och även möta upp Tessan och Moa för en lätt middag. Efter det åker jag direkt och kollar på en konståknings show som Giulia deltar i, ska bli riktigt roligt!
Eftersom den slutar kl. 20.00 så lär jag inte vara hemma förän halv nio.
Jag tar med mig kameran, så lite bilder väntas komma upp ikväll eller imorgon!



Me today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0