Anna Westergren -

Tisdag morgon

2010-03-02 11:45:45
Vaknar upp långsamt i min säng med macen i knät. Jag har fått en bra start på dagen, mycket av att det inte snöar ute, och att jag nyss kollade in vädret för veckan som förhoppningsvis kommer att sluta i plus grader!

Men allt kan ju inte vara perfekt..
Så jag ska förstöra denna fina morgon genom att gå iväg och ta den andra Gardasil sprutan.
Egentligen har jag inget emot sprutor, smärtan är inget att stressa upp sig över. Men det blir ju hemskt eftersom det trots allt är sprutor, man har lärt sig att det ska gör jätte ont och vara super läskigt.
Men i liknelse till när jag drog ut mina tänder (för tandställningen), som blev en vana och att jag tillslut slappnade så pass mycket att jag nästan somnade. Sprutorna har blivit en vana det också, men ändå finns nervositeten där.
Inte nog med det blir ju armen helt f.up efteråt.
Då var det dags att dra sig. Njuter av min sista måltid som blir en Billypizza.

Update:
Jag överlevde!
Smärtan var faktiskt inget att snacka om.
Men nu, bara för att jag tagit sprutan ska jag vara extrem och ligga i sängen i timmar, vara dödligt sjuk med min ömma arm, kolla på film med den smoothie här bredvid mig. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för spruta du tar? Skönt att det gick bra iaf!! Jo tack det är fint med mig. Kramar

2010-03-02 @ 14:02:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaha okej på så vis! Ska du se premiären av desperate housewifes ikväll? kram

2010-03-02 @ 20:11:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: S.

Usch jag hatar sprutor! Vad skönt att det gick bra.

2010-03-03 @ 07:58:41
URL: http://lookschic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0